Första arbetsdagen

Ja då var första dagen efter semestern avklarad. Det blev en tyngre dag än jag räknat med. Skulle jobba från 6:00 till 13:30 men det blev 6:00 till 16:00 pga av sjukdomar. det värsta var att vi inte kunde ta raster så det blev extra jobbigt. Men jag ser det från den ljusa sidan, det kan bara bli bättre. Glömde skriva en sak sist. vad skönt att Thomas med familj mår bra efter olyckan, kunde gått mycket värre. Att bilen blev skrot är lindrigt det går att laga men en människa är omöjlig att ersätta.

Nu känns det att hösten är på väg. Kallt på morgonen och kallt  och mörkt på kvällen. Men även hösten har sin charm med alla vackra färger i naturen. Så alla som läser detta se till att gå ut i naturen framöver.
I morgon ska jag åka och skriva in mig på det nya gymet som öppnar i Bjästa så i vinter ska det tränas.

Jag måste tacka Thomas "Wille" Wilen för att han peppar mig med träningen, det har han gjort ända sen vi lärde känna varann. Har fått många bra tips av honom, Sådanna polare skulle alla ha. Han har stor del i att jag kommit i gång med träningen igen. Tack än en gång. Mvh Hurtig

Kommentarer
Postat av: Helena

Du har så rätt,min vän...Man måste våga prata, skratta och gråta om det. Alla sätt är gångbara när det gäller att bearbeta nåt sånt här.

Du, du kommer väl till Kyrkan på Fredag???

2008-08-05 @ 18:02:16
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Wille

Det är bara kul att kunna hjälpa dig. nästa sommar e det vi som rules the beach. Ha de gött

2008-08-05 @ 20:37:44
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: Wille

Idag ska e det bröllop i Själevad me so happy

2008-08-08 @ 08:05:44
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0