Första veckan

Så var den första arbetsveckan avklarad. Den har varit helt okej, början var lite jobbig men sen har det gått bättre.
Synd att jag måste jobba i dag annars skulle jag åkt och tittat när mina vänner Helena och Thomas gifter sig. Nu får jag hålla tummarna får dom att allt ska gå bra.

 I tisdags var jag och skrev in mig på det nya gymmet som ska starta i Bjästa, känns bra att komma i gång med träningen igen. Roligt att det kommer att finnas ett gym så pass nära.

Helgen kommer nog att bli ganska lugn, vet inte hur pigg jag är efter första arbetsveckan.

Till Helena och Thomas, Hoppas ni får en helt underbar dag många grattis kramar till er båda. lycka till

Kommentarer
Postat av: Wille

Kul att du ff är på g med träningen. Bröllopet gick enligt planen. Ha en bra dag

2008-08-09 @ 10:23:15
URL: http://bt.wilens.se/#
Postat av: Wille

Nu har jag lagt upp lite bilder från bröllopet.



mvh Wille

2008-08-11 @ 13:52:01
URL: http://bt.wilens.se/#

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0