Lördag

Så var det sista lördagen på semestern. I dag har det blivit en lugn dag, har inte haft lust att göra något alls. Det ända roliga som hänt i dag var att jag äntligen fick träffa min kompis Thomas "Wille" Wilen för första gången. Kul att få träffa honom som jag bara pratat med på telefon och genom datorn. hoppas att han och famijen får det underbart här uppe trots den dåliga start de fick på vägen hit. Nästa helg kommer att bli underbar för dom det vet jag. lycka till.

På måndag börjar jobbet igen, känns lite jobbigt just nu men det går nog över ganska fort, Tur att man har ett jobb som man älskar annars har det nog kännts värre.
I morgon hoppasjag de är fint väder när det är sista dagen på semestern, jag hade tänkt göra nån form av utflykt med hunden men jag vet inte var. jag berättar i morgon var det blev. Ha det bra och var snälla med varann.
Tänk på att man ska bemöta andra som man vill bli bemött själv. tack för mig

Kommentarer
Postat av: Wille

Du är så vis min vän

2008-08-03 @ 09:40:08
URL: http://wilens.se/btw/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0