Semester

Ja då var det sista semester veckan, sitter och funderar om jag gjort det jag tänkte göra på semestern. Så vad kommer jag fram till då, jo jag hade inte planerat nåt. Första semestern på länge som det inte var nåt planerat, varför har jag inte gjort så förr. Det har kanske med åldern att göra, man blir klokare när man blir äldre. Tänk på det alla, gör inte upp en massa planer för semstern man blir bara besviken när man inser att man inte hunnit med allt. Nu har jag tre dagar kvar vad ska jag då göra? ingen aning,jag kommer att ta dagen som den kommer då behöver jag inte bli besviken på att nån plan spricker. Hoppas alla som har semester kvar tänker på det, på semestern ska man vila. Ha det skönt i värmen alla. Mvh Hurtig

Kommentarer
Postat av: Wille

Jag vet va du kan gör asätt på en kanna kaffe vi kommer upp på lördag.



ha en bra dag

2008-07-30 @ 08:12:51
URL: http://www.wilens.se/btw/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0