tillbaka

nu är jag tillbaka vid datorn. efter mitt första inlägg så slog värmeböljan till här uppe i norr. Hade inte en tanke på att starta datorn. Fredagen var så varm att man nästan ville krypa in i kylen, vad man än tog sig för så kändes det som att en svett attack var nära. Lördagen var nästan lika varm men det fläktade lite. Jag låg och svalkade mig i en kompis pool nästan hela dagen. jag orkade inte ens åka ut på ulvön där det var party, det kändes som man ville ha en dusch i närheten. På söndag var det lika varmt, jobbigt med fotbollsmatch i värmen, tur att jag bara behövde stå på sidan om.
Söndagkvällen var skön, jag och en kompis åkte ut på havet i hans båt, vi la till vid en ö där en annan kompis har stuga. Han bjöd på lite gott att dricka, sämre kan man ju ha det. Nu får det räcka för denna gång. vi höres mvh Hurtig

Kommentarer
Postat av: Wille

Kul att se att du har blivit en blogger. Nu är det 5 arbetsdagar kvar sen är det SEMESTER.

2008-07-27 @ 23:03:35
URL: http://wilens.se/btw/
Postat av: Wille

4 dagar håll i hatten vi e snart i norrland

2008-07-28 @ 21:38:48
URL: http://wilens.se/btw/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0