länge sen

Hej igen.
Jag kan inte skryta om att jag är den ivrigaste bloggaren, men nu ska vi göra ett nytt försök.
Så vad har hänt på dessa månader. Det har varit mycket träning och hockey. Träningen är fortfarande lika rolig och resultaten låter inte väntapå sig, har nu nått ett av mina mål som var att komma i ett par jeans som jag inte haft på länge. nu siktar jag på ett par andra jeans jag har hemma. 
Nu har våren kommit och det känns så undrbart, nu kan man köra mer träning utomhus. min vän Wille har inspirerat mig att plcka fram mina inlines, ska bara kolla så att vägarna är sopade.
 nu ska det inte ta så lång tid till nästa inlägg. hare gott allesammans. 

Kommentarer
Postat av: Wille

Ja visst är det underbart när resultaten börjar visa sig, här hemma tränas det för fullt och jag vågar nog påstå att det har visat sig lite resultat här med.



keep up the good work



Mvh Wille

2009-04-28 @ 21:44:09
URL: http://wilens/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0