Maj

Ja då var det äntligen Maj. Den här tiden på året brukar allt vara perfekt men inte detta år. Det mesta är helt kanon men min jobbsituation är lite jobbig just nu. Jag har jobbat på skolan i holmen i 9,5 år men nu är det slut. Heltplötsligt behövs jag tydligen inte mer trots att samma behov av stöd i klassen finns kvar. Det är så patetiskt när ledningen säger att barnens bästa går i första hand och så plockar de bort flera tjänster som all personal anser behövs. Nu är det inte helt nattsvart för mig, jag får till 99,9% jobba till hösten men jag vet inte var och det känns lite jobbigt.

Nu till något positivt, träningen rullar på och det är fortfarande roligt. Inline åkningen går bättre och bättre, orken har förbättrats mycket. nu känns inte 5km som ett maratonlopp. Jag har kapat tiden på 5km väldigt mycket.
Min vän Wille från Borås har skickat en bok till mig som jag ska börja läsa snart, handlar om träning.
 Hoppas Wille med familj har vägarna uppöver i sommar och att de i så fall packar med inlineutustningen så vi kan köra nått pass tillsammans.
njut av våren nu alla.Vi höres
Mvh Johnny Hurtig

Kommentarer
Postat av: Wille

Det vet du min vän, om vi kommer upp är det inline som står på schemat. Ja det där med jobb situationen kan förändras snabbare än vad man tror, jag är själv i en situation där jag starkt överväger att byta jobb.

mvh Wille

2009-05-07 @ 18:42:40
URL: http://wilens.se/wordpress
Postat av: Helena

Kul att du gillade boken:) Kram

2009-05-22 @ 22:13:12
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Helena

Nu är det inte Maj längre......



Det är Augusti. Var tog du väääägen???? ;)

2009-08-14 @ 19:21:56
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 21:34:41
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0